پویش ملی «سرباز حسینم»

«این حرکت عظیم و میلیونی میان نجف و کربلا و این شور و شوق، حتی اگر با خطر همراه باشد، همواره در دل مردم و جوانان ما موج می‌زند و این سرمایه را باید حفظ کرد زیرا ضامن بقای کشور است. مقام معظم رهبری»
همزمان با ایام عزای سید الشهدا و اربعین امام حسین علیه السلام مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری اپلیکیشن ماهک، برای تشویق و ترغیب کودکان و نوجوانان به مشارکت در پیاده روی اربعین یا افزودن شور و شوق این حرکت فرهنگی اقدام به برگزاری پویش ملی «سرباز حسینم» کرده است. در این پویش از بچه‌ها خواسته شده با ارسال فیلم از لب خوانی سرود «سرباز حسینم»، ارسال عکس از نقاشی های اربعینی خود و یا ارسال فیلمی از مداحی های خود در این پویش شرکت کنند.
برای شرکت در این پویش کافی است اپلیکیشن ماهک را از مارکتهای اندرویدی مانند کافه بازار، گوگل پلی یا مایکت نصب کرده و در پویش شرکت نمایند. تاریخ شروع این پویش از پانزدهم شهریور تا هشتم مهر ماه (آخر ماه صفر) خواهد بود.
بچه ها می‌توانند سرود سرباز حسینم را به صورت انفرادی یا جمعی بخوانند یا لب خوانی کرده و در اپلیکیشن ماهک بارگذاری نمایند. اگر کودک یا نوجوانی علاقه مند به ارسال اثر از مداحی یا سرودی دیگر بودند میتوانند آن را در ماهک بارگذاری کنند. همچنین کودکان و نوجوانان میتوانند از پیاده‌روی اربعین و موکب های مسیر حسین علیه السلام چه داخل ایران و چه کشور عراق عکس گرفته یا با موضوع اربعین امام حسین علیه السلام نقاشی کشیده و در ماهک بارگذاری نمایند.
لازم به ذکر است کلیه آثار ارسالی توسط کاربران بعد از تایید پشتیبان های محتوایی به نمایش عموم در خواهد آمد و مشارکت کنندگان میتوانند با ارسال آثار خود برای اقوام و دوستان خود به تبلیغ و اطلاع رسانی این پویش اقدام نمایند.
از والدین و مربیان میخواهیم با ترویج و اطلاع رسانی هر چه بیشتر پویش ملی «سرباز حسینم» به ترویج و تبلیغ فرهنگ حسینی و زینبی و تشویق کودکان و نوجوانان به آشنایی و معرفت به اهل بیت علیهم السلام و فرهنگ انقلابی ما را یاری نمایند.
ضمنا در ابتدای ماه ربیع از بین آثار ارسالی به صورت قرعه کشی تعداد هشت دوچرخه به تناسب سن برندگان و هشت کوله پر از اسباب بازی اهدا خواهد شد.

پویش ملی «سرباز حسینم»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا